Information till funktionärer inför helgens tävlingar

Hej, först ett mycket stort tack för att du ställer upp som tävlingsfunktionär på våra nationella tävlingar! Vi har rekord i antalet starter (just nu 750 st) och vi har aldrig haft så mycket hästar och människor på anläggningen, vilket kan bli lite stressigt. Med er alla som våra trevliga funktionärer kommer vi klara jobbet galant!

 Här kommer en del matnyttig information om vad som gäller för helgen. Listorna över alla funktionärer finns länkar till längst ner i inlägget.

  • Funktionärsschema kommer finnas på hemsidan samt på Facebook, återkom om något ser konstigt ut. Publiceras senast onsdag kväll.
  • Tider. Var på plats senast 8.30 när det gäller morgonpasset och 13.00 när det gäller eftermiddagspasset om inte annat avtalats om individuella tider.
  • Tröjor. Varje funktionär kommer få en ”Älmhult Horse Event” pikétröja som ska bäras under tiden man jobbar. Lämnas i cafeterian när du jobbat klart. Jobbar du hela helgen så får du givetvis ta med den hem under helgen (den kan möjligen behöva sköljas upp efter en varm dag kanske…) men söndag kväll ska alla tröjor lämnas till cafeterian eller sekretariatet eftersom Fanhultstvätten ombesörjer tvätt och tar hand om dem till nästa tävling. Tröjorna kan hämtas i cafeterian från och med torsdag kväll.
  • Byxor/shorts. För att få någorlunda enhetlig klädsel så ber vi alla funktionärer att bära jeansfärgade eller mörka shorts/byxor (väderberoende) under tiden ni jobbar.
  • Tänk på att ha bekväma skor lämpliga för uppgiften.
  • Blir det varmt så är en keps/hatt att rekommendera om du står ute. Tänk på att dricka ordentligt.
  • Vi bjuder på förmiddagsfika, lunch, eftermiddagsfika och kvällsmacka beroende på vilka pass man har, dvs så länge man jobbar så får man äta J  Måltidsdryck och vatten samt kaffe/te är fritt under hela dagarna. En vattenflaska kan hämtas ut i samband med att du hämtar din tröja, skriv namn på! Övrigt såsom tex godis och läsk bekostar du själv.
  • Lunch och fika serveras till oss funktionärer i vaktmästarens rum, granne med hinderförrådet. Detta för att vi inte ska behöva vänta.
  • Om du har frågor om något som rör dina uppgifter så finns ansvariga på de olika platserna på tävlingsplatsen, det är bara att fråga.

På banan: Marie Högberg, Annika Aronsson och Siv Martell

I domartornet: Emma Held, Emma Jingblom, Sandra Johansson

Övriga platser och alla slags frågor: Susanne Brehmer 070-3557700, finns på tävlingsplatsen hela dagarna.

  • På lördag kväll så bjuder vi alla funktionärer på tävlingsfest med mat, dryck och trevligt umgänge. Anmäl i sekretariatet!
  • På torsdag kl 17 bygger vi bana, då är du varmt välkommen att hjälpa till!

Vi syns!

Susanne, tävlingsledare

Funktionärslista fredag

Funktionärslista lördag

Funktionärslista söndag

 

And because these four language skills are so closely related to thinking, www.justbuyessay.com when language suffers, all learning suffers

Kommentarer inaktiverade.